nyttig.

Publicerat: 2011-03-30 / 20:09:05

vart igång hela dagen idag igen.
hostan o förskyldningenn vägrar dock släppa.
va ålämna saga vid dagis hon blev jätte ledsen idag,gick sedan bort o tog en snabbkaffe med mamma innann jag fick stressa iväg på mötet.
svängde även förbi medecinska o lämna avförings provet jag tog på Saga i morse (ska ju till medecinska imorn).

sen när mötet va klart va de bara att sticka o hämta Saga igen, hon tog somna i vagnen en  stund. sen promernera vi hem till min moster o fick lite god mat sen tog vi en långpromenad o tog vägenförbi morfar o fikade mormot e ju borta i 3 veckor till. sen vid 19 tiden gick vi hem o Saga somna för natten=)

så nu sitter jag o pustar ut lite.

imorn e de dags att åka till medecinska ska va där 8.30 så ska dom ju ta en assa prover pålillan i båda armväck o fingrar=( hoppas det går bra.

skriver mer imorgon igen..=)
proenad dax=)

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?