begravning för min älskade morfar.

Publicerat: 2011-05-13 / 21:06:33
Idag har vart en sjukt jobbig dag.
vart på begravning för min älskade lilla morfar :(
börja dagen me att ja tidigt åkte me mamma,mormor,saga o moster o kolla på morfar en sista gång i kyrkan.
sen åkte ja o lämna saga på dagis.
sen åkte jag till kyrkan igen o öva på låten ja skulle sjunga på begravningen om jag klarade det.

kännde att jag ville sjunga en låt till morfar på begravningen ,en låt som jag tänker på han.
det va en jätte fin begravning o mycket smärtsam, grät hela tiden. vart kommer alla tårar ifrån o dom tar inte slut heller.
när tiden var slagen o de va min tur att gå upp o sunga så gjorde jag det bara,
blev väldigt förvånad över att jag gjorde det, jag vågar ju knappt sjunga när en person e brevid mej, nu va de över 150  i kyrkan, men på nått sett så fick ja in i huvudet att de bara va ja o morfar.
ångrar mej inte att ja gjorde det.
det va de sista ja kunde ge han.
jag förstår fortfarande inte att det är sant.
va en jätte fin begravning så jätte vackert.
usch kan inte säga annat än attt de va sjukt jobbigt.
min älskade fina lilla morfar, jag hoppas verkligen du har det bra, du har verkligen lämnat ett stort tom rum efter dej.
jag kan bara inte fatta det.
tänker på dej varje dag.
o ja e säker på att pappa å farmor tar hand om dej, du är inte ensam där du är det är jag säker på.
ag älskar dej sov så gott fina morfar <3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?