ett tagsen.

Publicerat: 2011-10-05 / 10:02:35
Nä nu har ja inte skrivit här på ett par månader.
mycket har hänt både bra å mindre bra saker.

vill först börja att skriva att jag saknar min Pappa,Morfar o Farmor så oerhört mycket.
man får verkligen ta vara på det liv man har.

och utan mina vänner ,dotter och familj skulle jag inte klarat mej långt.

Anna,Emma,Lollo O Sofia ni är dom bästa vännerna man kan ha ni finns ALLTID där vad det än är.
jag älskar er så otroligt mkt!.

jag vet inte vad jag ska tro om något längre.
får ta tagen som den kommer o se hur saker o ting blir.
jag tar inget för givet det är ingen ide längre.
jag vill bara ha lugn o ro nu.

jag är stark jag vet att jag klarar detta
speciellt när jag har mina vänner o familj o mitt lilla hjärta <3

kärlek vad är det för nått?
det är en av dom bästa o härligaste känsla som finns.
men samtidigt det värsta o ondaste som finns.

som sagt ja får ta dagen som den kommer.


till helgen ska vi på kalas hos lilla Freja så det ska bli mysigt <3<3<3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?