Shoppat.

Publicerat: 2011-05-24 / 16:48:12

Mys dag.
dagen börja med att jag lämna min lilla snutta på dagis kl 9, Hanna kom strax därefter och hämta upp mej så åkte vi hem till henne, där hon bjöd mej på riktigt gott.
började dagen hos Hanna och fick så här gott =)

Där efter åkte vi till en butik där jag fick shoppat rätt mycket har nog aldrig köpt så mycket saker till mej på en o samma gång.
men det behövdes verkligen och jag blev nöjd med mina köp.
man känner sej på nått sett lite gladare när man köpt nått  nytt.
det blev 3 par jeans och 3 par linnen och en klänning och ett par söta små foppa tofflor till Saga.
köpte även en sak till Christian och en sak till mamma som hon ska få på morsdag.
där efter åkte vi till Café skåne och luchade. och sen åkte vi till en annan butik.
så vi har vart gång hela dagen =).
och vid 14 hämtade jag Saga på dagis.
så nu ska jag snart börja med maten .

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?