sjuk.

Publicerat: 2012-01-23 / 10:19:54
gör ont o se mitt lilla hjärta sjuk.
hoppaas hon snart e på fötter igen.


mammas sjukling<3

sen undrar jag hur en person vara så totalt iskall rakt igenom?
ja de e många frågor som man aldrig kommer få svar på här i livet.




tänker ofta den tanken .
hur skulle mitt liv vart om jag inte skulle haft Saga idag?
ja vet de knappt själv, men en sak vet jag och det är att jag inte skulle vilja leva ett liv utan henne.
hon har gett mej ett liv jag vill ha.
jag har dock inte kunnat ge henne de ja har velat ge henne.
jag kan inte ge henne en hel familj med mamma , pappa och syskon.
det jag ville ge henne.
livet e inte lätt men kommer klara de ändå fast det är svårt å tufft.

som sagt livet går som vågor .
jag försöker vara stark inför min dotter varje dag.
vägrar låta henne se mej gråta när dom dagarna kommer.
Saga du e mammas ljus !

längtar tills allt lagt sej så   man kan varva ned lite .
för just nu e de sjukt mycket på en o samma gång.

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?