. . .

Publicerat: 2011-05-04 / 20:18:34
usch va seg ja är idag.
igår kväll kom min kära kusin hit o kollade bb. sen a de bara bums i säng o när lillan vaknade i morse ville ja bara gråta ville verkligen bara sova.
soer inget nu mera 1-3 timmar varje natt är ingen höjdare, sover sp oroligt efter allt som hänt.

idag har jag bara skurat ugnen o tvättat hela dagen.
får se vad ja gör efter ja lämnat Saga på dagis i morgon .
kanske blir att ja går med moster till mormor en stund imorgon förmiddag.
får se.
mormor ringde förut o sa att hon framkallat massa kort.
va tydligen kort på Saga o min älskade morfar sen i julas då hon satt me tomte luva i hans knä =(
kommer göra ont att se dom bilderna men otroligt glad över att de e bilder på han i den rullen.

nu ska ja ta mitt källs te.


skriver mer imorn.
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?