konstiga Drömmar.

Publicerat: 2011-01-16 / 20:41:42
drömmer så sjuka drömmar.
inatt drömmde jag att jag skulle gifta mig,dock hade alla glömt av de så mina bästa vänner som skulle va brudtärnor hade glömt av det.
Lollo hade glömt av det helt o börja tjöta om klänningarna,fanns inga affärrer öppna så sa att dom fick ta nån fin klänning dom redan hade bara den inte va svart eller vit.
så de var massa vel hos Lollo då som´vi va hos,jag sprang framåt tillbak från hennes lägenhet o min lägenhet å hämta min brudklänning o locktång.
Anna var på väg å när jag fråga om hon fortfarande ville va brudtärna börja hon tviivla.
o de va inte populärt från min sida ,blev jätte besviken,hon visste inte ens om hon hade tid att vara e på bröllopet,så ja blev så sjukt arg på henne å fråga phoebe i vänner ställde upp ist  men i sista sekund sa anna att hon ville va brudtärna.

Lollo snubblar in när hon går mot altaret hon hade supit för hon blivit nervös av nån anledning så hon ligger på golvet å as garvar,desamma gällde Anna som hinkat i sej o hoppa runt fram till altaret å sjöng " tomten jag vill ha en riktig jul "

det sluta med att jag inte gifte mig den dagen



haha fy fan säger ja bara låt inte mina bästa vänner gör så när ja gifter mig å låt dom vilja va mina tärnor när den dagen kommer.



haha va bara tvungen skriva denna sjuka dröm-
.
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?