Ons-tor

Publicerat: 2011-04-07 / 09:21:37

hann ju inte skriva ett inlägg igår så får skriva det idag också.
onsdagen började med att jag o Saga åt frukost, (onsdagar e Sagas lediga dar från dagis)
sen väntade ja på att telefonen skulle ringa (Anna) mycket riktigt ringde hon runt 10 som hon brukar när hon e leig :) :P.
så kom ja me förslaget att ja o Saga skulle träffa henne o Isabella, har ju inte träffat min guddotter sen ja vet inten är , pga så mkt sjukdomar som gått för både bella o Saga.
hur som helst tog vi på oss kläder o gick bort till bussen , runt 11.45 va vi på mölndalsbro så kom dom dit. så gick vi bort till cafe Skåne och fika/åt sen va kl 13.30 helt plötsligt så vi gick hem till anna o bella så dom fick leka lite.
dom e så söta dom pussas och goasar hela tiden så himla sött =)).
sen runt 18.30 kom Chrisitian o hämtade oss.
jag övningskörde från åby till först lidel i frölunda o sen hem , gick bra=)) o ja parkerade perfekt :D har ju inte kört på flera år, så ja kände mej mer än nöjd :D
sen hängde christian med en stund in så drack vi Te och så natta ja Saga, kollade lite på det där sos nånting med.
så såg onsdagen ut:P

Saga och isabella på nyårsafton kl 14.00  badar så härligt ihop<3

nu idag Torsdag har dagen börjat me att ja vart å lämnat Saga på dagis.
väntar på att min mamma ska ringa så ska vi åka bort till maxi o kolla om dom har regnställ i sagas storlek måste ha de på dagis har kollat överallt å de e svin dyrt bara galonbyxan kostar nnärmare 300 de e sjukt.  ska nog passa på å springa upp på skopunkten o se om man hittar ett par vårskor också.
sen ska ja söka lite jobb och plocka här hemma innan de e dags att hämta min lilla älskling, idag va hon jätte ledsen när ja lämna henne =/ de riktigt skär i hjärtat då =(.
men men vet när ja hämtar henne kommer ja få värlens största smile å DÅ känner man sej uppskattad :D

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?