Ny vecka.

Publicerat: 2011-04-11 / 10:44:23
ja o då va det ny vecka igen.
har inte hunnit skriva i helgen heller så får passa på å göra det nu när jag har lite tid över.

helgen har sett ut så här. i fredags var de bara lugntt gjorde inte ett skit.
o i lördags på morgon kvisten träffa ja min moster så gick vi en promenad ner till fiskebäck o hälsade på morfar o fikade =).
han ska int känna att man bara hälsar på när mormor e hemma nu när hon e bort rest.
sen satt vi på utsidan o gotta oss i solen, sen vid 14 kom Christian o hämta mej o Saga, så fick jag övningsköra till guldheden sen åkte vi till linne nånstans och åt god mat.
sen efter det åkte vi över till kärna o kollade lite, som en liten utflykt sen var vi hemma vid 21 igen . blev en sen dag för 'Saga.
sen på söndag morgon mötte jag o Saga upp Nella och lilla Vanessa, så gick vi så Saga fick gungat lite, sen promenerade vi från slottskogen till frölunda torg, så mötte Hanna upp oss nr vi typ var vid flatås sen gick vi och åt lite , sen var kl helt plötslugt över 15 när vi kom hem , både jag o Saga va jätte trötta, dockan fick sån feber på kvällen =/ men hon hae ingen feber i morse så hon fick gå till dagis. får se om dom rinhger o säger att ja får hämta henne tidigare.

i vilket fall som helst när ja lämnade saga så har ja vart i full gång var å slängde den trasiga vagnen o all skit som stod på balkongen sen satte jag igång å vår städa bort med alla löv som låg o sopat hela balkongen o allt nu ser de riktigt bra ut, så nu e de bara blommerna som fattas, får åka o köpa de nån dag sen kommer det se jätte mysigt ut.
nu sitter ja o tar paus på balkongen o sitter i solen riktigt skönt får passa på så längre den e fgramme, har ju bara morgon sol,så får se när den försvinner från balkongen idag.
sen får jag fortsätta med min vår städning ,sen får vi se hur dagen fortsätter.
imorgon när saga e på dagis så har jag satt upp tv'tt tid, har inte hunnit tvätta på aa ja vet inte när.
nä nu ska ja fortsätta o njuta av solen får skriva mer senare..
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?