Kan inte tänka klart.

Publicerat: 2011-04-27 / 12:53:49
Kan verkligen inte tänka klart.
kan inte förstå detta, det är inte verkligt.
och vart kommer alla tårar ifrån?
tar dom aldrig slut?
kommer ta lång tid innan jag kommer fatta att det verkligen är så att han är borta.
mormor o morfar har alltid varit så nära, var alltid där iaf två gånger i veckan eller ringde varje dag.
men nu e de bara mormor som finns kvar.
ingen morfar som alltid e hemma som sitter vid bordet o dricker kaffe eller är i garaget och gör båtar eller fåglar.
ingen morfar som ligger i soffan och kollar på tv , och ingen morfar som svarar när man ringer. :(
alltså denna jävla smärta.
min lilla älska underbara snälla morfar som alltid funnit där. å då menar ja verkligen alltid funnits där för mej.
han har alltid ställt upp va det än har gällt.
min älskade morfar.
inget är sej likt vet inte riktigt hur jag ska klara av din begravning .
vet att den kommer vara jätte fin men hur jag ska kunna klara det de vet ja helt allvarlig inte.
du har alltid varit som en pappa för mej.
jag kommer aldrig,aldrig aldrig glömma dej morfar , tack för allt .
du har varit den bästa morfarn man någonsin kunnat önska sej .
jag älskar dej skarpt mycket .
jag saknar dej massa.


har inget annat och skriva än det det är mycket i huvudet nu och jag kan inte tänka klart i något.

sov så gott älskade morfar, och en sak vet ja du kommer aldrig känna dej ensam där du är , för både Pappa och farmor tar hand om dej det vet jag.
även Annas morfar tar nog hand om dej så ni kan sitta och prata Fiske och om era barnbarn som var allt för er.
igår när vi var hos mormor så peka saga flera gånger på ditt kort mormor ställt fram.
hon saknar dej jätte mycket också
du är så saknad fast det bara gått några dar<3
Min älskade lilla morfar och Saga.  kära morfar om du bara visste vilket tomrum du lämnat efter dej vi saknar ddej så<33
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?