. . .

Publicerat: 2011-04-02 / 10:56:04

Nu dom 3 senaste veckorna har min prinsessa vaknat jätte tidigt o gallskrikit å gråtit tills man har gått upp. känner mej som ett vrak. jag hoppas att de har med öronen att göra ioch med att hon har öroninflamation.
är inne på pencelin dag nummer 23 dagar kvar usch det är skit svårt att få i henne det och dessutom ska man ge henne det 3 gånger per dag. lider med henne för den smakar verkligen as o luktar as. känner igen den lukten från när jag var liten mår illa bara man känner doften.

igår var det bara en lugn dag.

fick ränsat ur lite av en del av min garderob igår iaf och det var underkläderna jag rensa ut så de åkte ur massa underkläder som gjort sitt . och gjorde det fint. =) kändes sköt efteråt.

idag ska jag fortsätta med nått annat man får ta lite åt taget känner jag.

men hur som helst efter det så dammsög jag lite granna , sen vid 16.30 började jag med maten hacka grönsaker o stekte köttfärs ville ha tacos kännde jag.
så kom Christian och åt sen kl 19 slocknade lillan.
så låg ja o christian o kolla lite på tv sen vid 21.30 ungefär så åkte han hem , vi båda va så otroligt trötta.

o idag blir de lugnt också.
Christian ska till kalv till Hagge , så ja har lovat att ha Embla ikväll , får se hur detta ska gå ska bli spännande, men de går nog bra. hon lyssnar på mej när inte christian e med. de e ju tur iaf.

så han kommer o lämnar henne nångång i efter middag .

får hoppas att de kommer nått bra på tv i kväll bara.

de uppskattas att vädret inte e så bra nu när man måste vara inne...


nä nu ska jag sluta o skriva o umgås lite me min dotter innan hon ska sova sin lilla middag.

skriver mer senare...

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?