blir förbannad på sånt.

Publicerat: 2011-04-05 / 17:30:08
Blir rent ut sagt helt förbannad ! fan säger ja bara ,hur orkar folk? hur orkar folk hålla på så som dom gör.
fan säger ja bara , vrf ska folk lägga sej i andra liv? vrf inte sköta sina egna ist?
o sen en annan sak, e de ni som e föräldrar till min dotter? ne de e de inte hon har bara två föräldrar ,sköt ni erat egna barn ist.

o om ja nu vill amma min dotter så låt mej göra det, de e ju bara bra för henne.
o sen kan ni sluta å spela så fort ni träffar mej ja köper det inte för fem öre. har försökt va trevlig mot er fast ni snackat sån jävla dynga om mej ja svalde det o sket i det, men nu att ni flippar på christian för att ja ammar , serriös ge er för fan, o säg inte att ja ska sluta fr ni bestämmer fan inte hur lr vad jag ska göra, sköt som ssagt erat egna barn o sluta lägg er i andras.
jag orkar som sagt inte spela trevlig längre så fort ja ser er jag gör inte det för jag klarar inte av att spela någon jag inte är mot er.
tycker det e jäkligt tråkigt men de har ni er själva att skylla. fattar ni inte att folk tröttnar å höra på erat skit snack?
nu e gränsen nådd och ja orkar inte me detta falskspel längre.
har bättre för mej.
de e synd bara att det ska va så nära släkt till både saga o christian.
men de e bara dom som förlorar på de till slut ändå.

spelet är över i mina ögon.
o de känns jävligt skönt att christian tycker som jag i detta läget.

hur som helst slut snackat om detta skitet.




idag har man vart i full gång igen, var först å lämna lilla stjärn ögat på dagis, sen begav ja mej till arbetsförmedlingen o träffa min handläggare,de känndes faktiskt riktigt bra så de va ju skönt.
sen efter de träffa ja upp Hanna o luncha hann även in på banken o fixa min internet dosa o beställde ett nytt kort.

sen hämta ja min goding vid 14 o gav henne mat, de hade gått jätte bra på dagis hon hade sovit en hel timme på ddagis blev otroligt chockad men väldigt glad =) .

imorgon e de Sagas lediga dag så då får vi se va vi hittar på, skriver mer i morn =))
Kommentarer - 1 St
Postat av: Nathalie- mamma till Filip

Klagar folk på att du fortfarande ammar? Bröstmjölk är de bästa ett barn kan äta, när dom kommer upp i ålder så är de bra o amma,bara dom får vanliga kost också eller så!



Irriterande människor! :/

Skrivet den: 2011-04-15 / 18:25:41 / URL: http://NathaliieBy.blogspot.com


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?