helgen varit underbar!

Publicerat: 2010-05-23 / 10:29:08
helgen har varit underbar!
Torsdagen börjar me att ja träffar Sofia och går till en sy affär och köper ett långt rosa band som ja ska ha runt Sagas dopklänningdopet.


sen kommer mamma och hämtar mej 13.30 så e ja barnvakt en stund för lillebrorsan och ja å saga vilar en stund., sen åkte vi på barnkalas hos min yngsta kusin som fyllde 7 år på mammas sida.
va för mkt liv för min lilla tös, men hon fixa de bra ändå, åkte hem till lollo en sväng på kvällen också.

Fredagen såg ut som så här tog de väldigt lugnt till kl va 19 så kom lollo och hämta mej åkte hem till henne och drack lite vin och hade de almänt kul, Saga skötte sej fint hon sov nästan hela tiden min lilla docka, sov dessutoom över hos lollo den natten.

lördagen vaknar vi e helt slut, lollo släpper mej hos mamma där ja ej kommer in för ja inte har rätt nyckel , som tur är så e min moster hemma så vi går ut o går i över 3 timamr i de härliga vädret. tog en glass vid fiskebäcksbadet å så.
sen kom christian o hämta mej 16.30 så åkte vi till hans farsa å grilla.
sen vi vi tvungna å handla blöjor sen va kl  22.30 redan när vi kom hem så va döds trött.


nu får jaa ta min sprallande bäbbe ..
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?