älskar detta väder..

Publicerat: 2010-05-20 / 09:03:14
ååå va ja älskar detta vädret .
de börja bli kanon dag i förgårr (tisdag)
aa i tisdags iaf ,va de att göra sej i ordnong tidigt.
kl 10.00 gick ja o mamma kompis Maria ner på doktor fries torg och fika ,satt å prata där  i nån timme, sen va de så gott väder så ja ville verkligen inte gå hem o sätta mej, så ja gick en sväng med vagnen o hittade en liten lekplats o några bänkar i solen, å där satt ja i tre timmar, snacka om ja fick färg . de märkte ja dagen efter
.
har ju inte solat sen förrförra sommaren...
sen vid 14.30 gick ja hem bytte blöja o så sen kom Lollo och hämta mej och Saga.
åkte en snabbis till frölunda torg och handla lite sen åkte vi till Beryllgatan, hämtade vagnen hos mamma gick ut o gick lite,sen tog vi en fika hos mamma, mamma badade Saga sen va kl redan 18.30 så vi åkte hem till Lollo sjöng lite singstar å gjorde tacos, kl 21 kolla vi på dom desperata hemma fruarna. sen efter de så va hon så snäll å körde hem oss så va den dagen slut.

igår va ja oxå rätt snabbt klar.
va klar kl 12. va inne i stan kl 13 typ , åkte upp på åhlens o fick byta blöja å ge saga lite mat.
mötte upp Sofia innan, senn köte vi varsin baugette o satte. oss i solen o åt.
kl 16. följde ja å Saga me till Sofias jobb satt där från kl 16-18.30 typ
sen gick jag hem..
så va den dagen slut också.

idag ska jag och Saga till frölunda å träffa min mamma o lille bror , sen ska vi  på kalas hos min yngsta kusin på mammas sida som fyller 7år..

sen får man se hur fagen fortsätter...
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?