Vila i frid lilla gamle-mormor<3

Publicerat: 2010-03-28 / 11:41:40
Då var de över natten till lördag gick äntligen min lilla gamle-mormor över, det var verkligen skönt för henne, men 95 år gammal blev hon ,nu har hon det iaf gott där uppe med gamle-morfarn... <3


har vart dålig att uppdatera bloggen den senaste veckan för ja har haft nått att göra varje dag...

Onsdag var jag ,Saga,Anna och Isabella ute på en lång promenad i slottskogen , sen tog vi en god lunch med grekisk mat =)...sen gick vi hem till oss och prata ,sen kom dyggs för att hämta Anna och isabella men innan de så gjorde jag pannkakor som vi åt.. sen var kl rätt mkt så de hände vell itne så mkt mer den dagen..
SAga och Isabellla hemkommna från en lång dag i slottskogen <3
min älskade dotter i slottskogen <3Isabella gungar för första gången =)

Torsdagen
var rätt lugnt tror jag..
men Fredagen där i mot så vasr ja å Lina och red det va härligt <3..

Lördagen så åkte jag med min mormor och moster och tog farväl av min gamlemormor , sen åkte jag och Saga hem till mormor och morfar så fick vi god mat där, sen kl 17.00 kom Mia och hämta mej och saga så åkte vi hem till henne där ja fick träffa min älskade Avalon ååå va ja saknar henne min älskade katt<3
fick god tacos där också, sen så kollade vi på sex and the city filmen , men jag slockna ju sjklart i slutet haha, sen kom christian och hämta oss och då var vell kl lite mer än 23.00.


idag är vi bjudna på middag till Frille och Christina, sla bli mysigt....
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?