växer så de knakar..

Publicerat: 2010-03-12 / 09:25:45
min tös växer så de knakar, var på Bvc igår hon hade gått upp från 4485 till 4640 så de var bra :)
sen åkte vi med hem till min mormor efter vi vart på bvc, så kom även min mamma och mia, fick jätte gulliga kläder till Saga av Mia :) å så fick Saga även sina första skor som hon kan ha när hon börjar gå av min mamma de va ett par rosa adidas skor skiiit söta :)

sen kom Christian o hämtade oss vid halv 7 så hade han köpt en jätte fin buket blommor från han och Saga och så låg de ett jätte fgint kort och i kortet låg ett present kort på 500 kronor på new yorker.
va jätte gulligt lägger upp bilder på buketten den va skit fin... blev jätte rörd....
i kortet stog de även ( Vikky ! för att du är en sån bra mamma från Saga och din älskade pojkvän)


i förrgår var vi även och hälsade på Christians farfar alltså Sagas gamle -farfar och fikade, var första gågen både jag träffa han och Saga
Saga och sagas gamle-farfar

får skriva mer sen...

här e lite bilder på de ja fick av Christian och Saga <3 lägger även upp lite bilder på Saga...Den fina buketten jag fick av Christian och Saga <3Vikky ! för att du är en sån bra mamma från Saga och din älskade pojkvänpå new yorkerMIN NAKEN SKRUTTA min älskade tös
Kommentarer - 2 St
Postat av: Martina

Han var lite små lik sin farfar faktiskt. Men är Sagas skena borta nu? :) Kramar

Skrivet den: 2010-03-12 / 18:35:53 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Martina

heeh ja alltså att Christian är lite lik sin farfar :P

va skönt att slippa den skenan sen :)

Jo vi ahr det bara bra tänkte faktiskt ringa till dig idag men är ju lite rädd att väcka Saga om ja ringer..



puss

Skrivet den: 2010-03-14 / 11:53:03 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?