tors-fredag

Publicerat: 2010-03-20 / 12:15:59
i torsdags va jag på bvc me mitt lilla hjärta hon hade gått upp jätte bra från 4640 till 4855.
sen vid 19 tiden så mötte jag och Saga upp Ebba som ja inte träffat på 5-6 år så de va jätte mysigt å träffa henne va hemma igen runt 22 snåret...

i går fredag kom först Viccy till mej runt 13 tiden och åkte runt 16.45 lr nått .
sen kom victor på besök och prata lite också så de va jätte kul! =)
sen vid 19 kom Sofia ,Danne och felix och käka tacos, så kollade vi på filmen Farsan =)
sen va ja ska jäkla trött så de blev att försöka sova me en klar vaken tös...4


idag får vi se va som händer ,på tisdag ska ja även träffa min kära barndomsvän Jessica ska bli jätte mys <3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?