Nu är dopet bokat =)..

Publicerat: 2010-03-09 / 09:26:17
Min kära mormor hjälpte mej att fixa med dopet igår å boka datum, vi ville ju ha i slutet av maj, helst en söndag ,men nee de gick inte för de va full bokat av bröllop å annat vilket e förståligt vid den tiden..

i vilket fall som helst  fick vi tid Lördag den 29 Maj i frölunda kyrka kl 16.00.
vi fick även hyrt församlingshemmet efteråt så de va bra =) ...

längtar så att få sätta på henne den fina dopklänningen å mössan, jag har haft de när ja döptes å den e jätte fin klänningen verkligen =)...

så nu har vi skickat ut inbjudningarfacebook . ska även skicka iväg inbjudningskort när jag fått hem dom..
så gästerna får hem det, blir lättare så...
så satt och beställde dop kort igår, dom blev jätte fina =)...


det går verkligen undan nu, hon är redan 1 månad, och hon är 3 månader när hon ska döpas de  e sjukt...


vart har de härliga vår vädret tagit vägen nu då? de va fint en stund igår men sen blev de jtte grått å tråkigt..

jaja de e sånt man får ta..

i natt har hjärtat sovit lite bättre iaf...<3

nu får ja sätta igång med annat bla att ta min dotter å ge henne mat ...
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?