myyys.

Publicerat: 2010-03-15 / 09:37:03
åå va mys , igår va ja och Saga hemma hos min mamma & lillebror.
och Christian var även där en stund.
vi åt jätte go rostbiff och en god sås till med potatis.... =)
sen åkte christian hem , jag och Saga stanna kvar.
ville passa på å bada i mammas badkar när ja ändå va där.
mamma tog hand om saga så ja fick slappnat av i en kvart i badet så de va riktigt skönt..
jag och mamma tog även en promenad i de härliga vädret med Saga.

sen kom christian och hämta mej kl 20.00



usch va ja är trött idag.
har även börjat bli förskyld vet itne om ja blivit smittad av min älskade dotter, e så synd om henne hon e så förskyld å har sån hosta =(.
hopppas hon blir  bra snart!!


nu e de härligt väder solen e framme och de e en jätte blå himmel, ja vill ha vååår!..

idag ska vi upp till östra igen , sen får vi se va som händer...

får skriva mer sen...
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?