inget hinns med..

Publicerat: 2010-03-04 / 09:00:15
det känns som inget hinns med längre *suck*
är så mkt hela tiden , tvätten bara växer å växer och dammråttorna smyger sakta fram...
blir så trött...e så fruktansvärt tröttsamt..

i förrgår va ja och Sofia och saga ute på en lång promenad, när de va så härligt väder så vi gick till slottskogen hade även tagit me oss vaarmchocklad så vi satte oss i slottskogen o prata och drack den.. =) va mysigt, va en riktig ute dag den dagen vi gick ut lite ööver 13 tiden och var hemma 16.00 fast vi gick med sofia hem så riktigt hemma var vi vid 20 tiden tror ja kl var..


och igår var vi på östra, sen gick ja o Christian ut och gick en sväng också, sen mötte vi upp sofial köpte  med oss mat från en pasta resturang å gick hem till Sofia och käkade, sen gick Christian hem så jag bestämde mej för att stanna en stund hos Sofia , sen när kl var 20.30 tog jag Saga och trippa hem, satte mej och kolla på Andra avenyn som precis började när ja kom hem.

sen åkte Christian till jobbet, så tänkte jag att ja skulle gå å lägga mej , men min lilla dotter har inte velat sova nått i natt hon har bara varit ledsen  så de har varit en tuff natt *suck* knner mej som ett vrak..



Martina ringde mej igår faktiskt ocksåså de va roligt,  hon ringde o kolla hur vi mådde å hade det så vi pratadee  en stund, hon ville kolla om vi hade tänkt bjuda dom på Sagas dop och de e ju sjklart att vi hade tänkt det , så hon ville ringa o kolla om vi ville komma på ´Novalees så de va jätte roligt å bli bjuden dit =)
sen prata vi även om att träffas om 2 veckor eller nått med våra töser.. ska bli så mysigt=)..


de va bra att hon ringde mej igår för jag har haft fullt i huvudet så har helt o hållet glömt att ringa till kyrkan å bestämma en tid vi också dom ska ha dop i juni den 6. och ja o Christian vill ha  i slutet av maj, så ja får vell ta å ringa kyrkan idag å boka ett datum så de inte blir full bokat...


idag ska vi även till bvc..
min mormor e snäll å kör oss <3

får skriva mer sen..
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?