första gången jag va i från min dotter.

Publicerat: 2010-03-18 / 09:06:07
Igår va första gången ja va ifrån min dotter mer än fem minuter.
Christian hadde henne från kl 13.30 - 18.30 de va jobbigt att va i från henne så länge sakna ihjäl mej! .
men så kommer de bli nu varje söndag förmodligen att jag är borta från min älskade dotter i ett par timmar.
jag och Lina var nämligen lite längre bort än fars hatt igår och kollade på två hästar .
den hästen ja ska hyra heter Janne haha höll på å skratta ihjäl mej, min farfar heter ju så.
hur som helst va han hur vacker som helst och är en riktig stor kille å de gillar ju ja , man ska sitta långt uppe på en häst annars e de ingen häst:p

vi kom dit vid kl 15.00 typ så vi hjälpte till med att ta in 30 hästar typ sen fixa vi me massa hö och ryktade janne å den andra hästen för att lära känna dom, nästa söndag ska vi dit å prov rida för de hanns inte med, så de ska bli roligt =)

innan det så var vi på östra med min älskade dotter .

idag kl 15.30 ska vi till bvc också , ska på läkarbesök med lillan.

usch va trött ja e nu, ska passa på å vila en stund ja med nu när ändå hjärtat sover ....
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?