undra.

Publicerat: 2010-07-21 / 10:47:26
Ibland undrar man hur de skulle vart om man gjorde annorlunda :O.
hur de skulle sett ut då.
undra om de skulle vart skillnad om man skulle vågat prata med sin mamma, som är där för en de e ju sånt dom är till för, undra om de skulle vart skillnad i mitt liv då. om ja skulle vågat öppna mej tidigare för min mamma.
men ja va för osäker å rädd att hon inte skulle lita på mej, jag bara satt o tänkte hur de skulle vart om ja skulle öppnat mej för henne tidigare...

men men .
igår satt ja o sola på balkongen , o när ja skulle laga mat i går sa de bara pang när ja vred på spisen så spisen funka inte, inte tv'n och ingen lampa.
och ja kan ju inget om proppskååp me knappar, så efter ett samtal då gick de hehe , tycker de e äckligt att greja i ett sånt skåp.


idag ska ja försöka städa lägenheten iaf..

min älskling älskade hoppgungan
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?