idag är snuttan 5 månader.

Publicerat: 2010-07-07 / 13:45:46
Idag fyller min älskade dotter 5 månader, vart fasen tar tiden vägen?
ja förstår inte hur de kan gå så fort, de har ju aldrig gått så här fort annars.
ska man behöva skaffa barn för att tiden ska gå så fort?
ja menar Saga e ett halv år nästa månad .
de e sjukt!
om de ska fortsätta gå så här snabbt e ja fan snart 30 .
usch vill inte ens tänka så haha.

idag har jag varit me lilltösen ute o gått i en timma, va rätt skönt.
resten av dagen kommer se ut så här .
o de e att ja ska dammsuga lägenheten, hämta lillebror kl 16.00förskolan, gå hem tillbaka ge han något o äta , sen hade ja tänkt att våran familj skulle gå ner till fiskebäcksbadet och ta en glass kanske.
sen får ja lägga brorsan runt 19.30 är barnvakt idag för mamma jobbar kvällen.

imorgon ska man gå upp tidigit suck.
ska va på bvc kl 8.00 min lilla docka ska få sina andra sprutor i varsitt lår. usch stackarn,klarar vekrligen inte av o se när dom sticker henne de gör ont i hela mej =/..


får skriva mer i morgon när ja vet hur lång hon är å va hon väger ....min glada sötnos

Kommentarer - 1 St
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

tack så mycket =)

vart bor ni?

Skrivet den: 2010-07-19 / 09:56:02 / URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?