duktig tjej

Publicerat: 2010-07-20 / 15:26:02
Ser ut som att de kommer bli hyffsat fint väder idag.
igår va vi å hälsa på Sagas gamlefarfar och Farmor.
blev rätt sent va inte hemma föräns kl va tolv typ.

Saga har varit rätt grinig och trött de senaste, de e intet så konstigt när de e så kvavt å varmt ute så klandrar henne inte.
hon har nyligen fått börja andvända sulkyn nu istället för barnvagnen och de funkar jätte bra ,den är lite stor men de går fint =))..


idag har jag och Saga övat att sitta lite själv i sängen, de har gått jätte bra hon har suttit riktigt länge, hon tyckte de va jätte kul hon skratta som bara denn :P.. lägger upp en bild på när hon sitter i sängen.

ska laga mat strax också tror de blit hemmagjorda pannbiffar idag.min duktiga tjej sitter sj i sängen 20/7 -2010
Kommentarer - 3 St
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

ja det gör jag du da?

såg att ni vart i sthlm =) jag kommer därifrån

Skrivet den: 2010-07-20 / 16:15:15 / URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

okej ni är tesammans men bor inte ihop eller?

jag träffa Marcus å han kommer härifrån så jag flytta =)

Skrivet den: 2010-07-20 / 17:36:05 / URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jag å marcus har vart tesammasn 2 år och 7 månader så vi har snart 3 års dag =)

du å din kille da?

Skrivet den: 2010-07-20 / 19:02:30 / URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?