bvc avklarat för denna månaden.

Publicerat: 2010-07-08 / 09:54:14
idag har min älskade tös fått sin andra vaccinering i varje lår.
usch va ja inte gillar de min älskling blev så ledsen ,fick så ont.
usch de skär i hela
hjärtat när hon blir så ledsen.
men efter lite mat så va hon en glad flicka igen.

idag vägde hon så mkt som
6845g
och var 64,5cm lång

börjar bli
stor nu min lilla docka.
e synd om henne hon e så
förskyld o sån jobbig hosta så de rosslar ända ner i bröstet på henne =/
hoppas verkligen hon blir bra snart.

börjar känna mej lite krasslig själv också..


tycker inte de e nått
sommarväder överhuvudtaget nu... vart har de goa vädret tagit vägen???

min goding
Kommentarer - 2 St
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gu så söt liten tös du har =)

Skrivet den: 2010-07-17 / 22:02:26 / URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Vikky

tack så mkt =)

Skrivet den: 2010-07-18 / 00:44:10 / URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?