Tänker tänker..

Publicerat: 2010-01-13 / 09:34:28
igår tisdag åkte ja hem till mormor o morfar va vell där lite över 14  när vi hade hämtat mi9n lillebror och så.
la mej i soffan å rita me lillebrorsan å kollade på mussepigg å hans vänner..
sen kl 16 så hade mormor gjort soppa så dåå åt vi.
sen lite senare la ja mej i soffan igen så kom min yngsta kusin hanna ner till mormor o morfar också , så satte sej alla vid soffan så satte mormor på albert å herbert, haha tråkigt...
sen vid 18 tiden kom mamma så åt hon lite me å då åt jag igen :P
så satt mamma,mormor o ja å prata lite i köket om bla förlossningen å när vi tror att h*n kommer ut.

ja de e faktiskt svårt å veta men blir kul
tänkte på de igår med faktiskt , ja har varit fruktansvärt dålig på att skriva om min graviditet och skriva efter mvc besök å sånt, så ja tänkte de får ta å skriva i en bok dóm sista veckorna kanske e roligt å ha o vveta när bäbis blir stor...


men men idag vet ja inte va som händer e helt slut har så ont å febrig å börjar få ont i halsen med.

men men nu får ja dricka mitt tee igen haha får skriva mer sen ;D




just de får tilllägga att ja tänker på min kära vän martina som ska ha när som helst som är i sälen mitt i allt detta me sin pojkvän haha aa ja hoppas att du inte får ja hoppas du får i februari som ja med.. :D
Kommentarer - 1 St
Postat av: Helena

hejsan :)



vill börja med att säga grattis till graviditeten :) såg att du hade varit inne på min sida på familjeliv så gick in på din sida och såg att du var ifrån västra frölunda :) blev lite nyfiken eftersom Jerry Ljungholm min pojkvänn också är där ifrån, så jag frågade om han visste vem du var och han sa att han visste det :D hehe vad världen är liten :) men iallafall vi har beräknad födsel den 16 feb så det är inte så långt ifrån er :) tänkte det kunde vara kul och veta :) ha det bra :) KRAMAR!!

Skrivet den: 2010-01-15 / 23:37:59 / URL: http://metrobloggen.se/helenanilsson


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?