sjuk..

Publicerat: 2010-01-05 / 09:54:58
Fortfarande sjuk..
Christian kom o hämta mej hos mamma igår han fick bära mej till bilen för jag inte kan ha skor :S får inte på mej dom för fötterna e så svullna,gör skit ont..
gick o la mej med en gång efter,är helt slut,vill inte va sjuk nu i slutet...
ögona går fortfarande i kors, får vell sova lite till en stund.
de gör ont att stå å fötterna de e konstigt att de kan bli så, känns som fötterna sover för de e vatten i dom, äckligt....!


men men. . .

min mamma kom iaf in på skolan igår som hon hade sökt till=)
denna gången ska hon plugga vidare med
Socialpsykologi, hon e duktig så , fattar inte vart hon får orken ifrån och styrkan, sj skulle ja aldrig sätta mej frivilligt bakom skolbänken....
men e glad för min mammas skull grattis!! <3


har dessutom sovit hos min mamma ett par dagar  nu, mamma gris som jag är... <3

åå va ja saknar att kunna sova en hel natt utan att vakna av antingen att maan e kissenödig,svårt å andas, spy,eller ont i ryggen,lr av att h*n sparkar...

Kommentarer - 2 St
Postat av: Martina

Oj vaknar du av att eran bebis sparkar?

Skrivet den: 2010-01-05 / 13:21:41 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Martina

ja det låter verkligen som det :P nej våran är hur lugn som helst ibland iaf men håller inte på på natten, inte vad jag kan känna av iaf.



Haha ja jag kommer smygande runt hörnena med mina sprayflaskor och skjuter :P

Skrivet den: 2010-01-05 / 16:31:16 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?