Nu börjar de faktiskt bli jäkligt jobbigt.

Publicerat: 2010-01-04 / 11:45:22
Nu börjar de faktiskt bli riktigt deppigt och jobbigt, fötterna e som två stora svullna vatten meloner, de gör svin ont.
kan inte ens ta på mej skorna längre ,. får inte på dom =(
så de blir ett mysterium hur ja ska komma nån vart sen.
och händerna kan inte ha alla ringar heller så dom flesta fårr hänga runt halsen.
å nu har man åkt på nån jävla influensa också e helt matt varför? varför varför ja de kan man fråga sej, kan man inte få spara dom få krafterna man har inför förlossningen? nej då blir man sjuk ist. så tröttsamt.
värker i leder nått så frukansvärt och ja e trött hela tiden vill bara sova sova sova.
febern håller i sej och snuvan blir deå inte bättre heller.

ja hoppas verkligenj ah inner å piggna till innan de sätter i gång här..
Kommentarer - 1 St
Postat av: Martina

Jag har likadant med händer och fötter men kan ändå få på mig skorna, förlovningsringen har hängt runt halsen sedan i oktober-november däromkring. Tröttheten har gett men en sjottablängare också så måste verkligen lägga mig nu innan min kompis kommer hit, är "svag" i kroppen i alla fall armar och ben och ryggen värker som aldrig förr så nu kan jag inte sova normalt på nätterna heller. Illamående har jag fått nu på slutet till på köpet och det enda som hjälper är att sova.. vill ha min bebis snaart!! kan minsann förstå att du också vill det. Har ni allt hemma å så nu eller? kramar

Skrivet den: 2010-01-04 / 13:47:25 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?