kommer sakna dej Lollo <3

Publicerat: 2010-01-31 / 14:55:25
Nu har ja äntligen fått tatt lite kort på barnvaggan som bäbis ska ligga i. =)
jag har legat i den och min mamma har även haft den..
mamma har även sytt allting som är på den,
 jättee fin tycker jag iaf...
så har tagit lite olika kort, även tagit kort på de söta örngottet och kudden tyckte de va så gulligt kunde inte låta bli det...
så lägger upp bilderna ..
även Christian tyckte den va fin så de va roligt :)




igår va ja å umgicks en stund med min Lollo som åkte i natt till usa i 3 månader.. =/.kommer sakna henne...
var även å sa hej till min kära kusin elin i 5 min .
sen åkte ja hem till mormor o morfar en liten stund sen kom christian och hämta mej, så vi gick å la oss å båda somna som två stockar..


vakna av att christian låg mej så gick ut och la mej i soffan och somna om en stund i morse, sen vid 10 åt vi frukost å gjorde oss i ordning och åkte och stor handla, de känns som de va läge för de för kylen va tom plus att de e bra att ha massa mat hemma nu ifall vi behöver åka till BB...

ikväll blir nog bara en lugn kväll e helt slut.
imorgon ska ja även till mvc, tror de blir sista gången ja hinner men man vet aldrig..

skriver mer i morgon här kommer bilderna :)
vagg/korgen som ja låg i och några andra min mamma har även sytt allt som e på, jätte fint tycker ja iaf <3korgen ja låg i när ja va liten , min mamma har sytt allt fint som är påså gulligtså fint
Kommentarer - 2 St
Postat av: Mia

Åhhh vilken fiiin säng Vikky!!!!!Tänk va bebisen kommer sova gott i den!!!!Nu e de nära!!!!Puss på dej!!

Skrivet den: 2010-02-01 / 16:43:21
Postat av: Vikky

tack mia, jag har legat i den Mamma har sytt allt :)

Skrivet den: 2010-02-01 / 19:15:02 / URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?