fy fasiken.

Publicerat: 2010-01-26 / 09:20:30
fy fasiken vilka förverkar jag har nu det sista.
kommer sluta med att ja går över tiden också =/
det är verkligen inte kul längre , någon måtta får de vara...




sen e ja så jäkla irriterad, vadå inte gjort ett skit mot mej? tror du ja säger upp vänskapen med nån för ingenting, ne ne mer än så krävs det, om man e vänner så måste man ju kunna prata o säga va som e fel å de gjorde ja å då balla de ur totalt å fick höra både de ena å de andra blev kallad för riktigt elaka saker som man inte kallar sina vänner för, man gör inte de hur arg man än blir, men de va bara bra att ja fick höra de för då vet ja verkligen va hon tyckte igentligen.
e trött å få höra att "hon har in te gjort nått" snälla de ni inte vet ska ni inte lägga er i för ni vet inte ett skit om va hon sagt till mej å inte, men en sak vet ja å man säger inte såna saker, e glad att ja upptäckte de i tid innan barnet föddes.
och en sak till de e inte å ja vti nte hur många gr ja ska behöva säga de , de e inte PGA danne ja
skiter fullstänidgt i de för de här börja långt innan du å danne börja hålla på.
säger inte de en gång till nu så snälla låt bli å snacka om de ni som inte vet varför ja gjort som ja gjort.
o de e inte min plikt att ta insiativet att reda ut detta för de e inte jag som gjort bort mej , å ja gillar inte att du sitter å snackar skit till min pojkvän om att de är si å så . säg hur de ligger till egentligen men de e klart att du e så feg å gör allt för att han ska tycka att ja e fläng i huvvet o tycka att de e fel av mej att säga upp kontakten me dej, men har pratat med min mamma om detta och fler tal kompisar å dom tycker att ja gjort mer än rätt med att gjort som ja gjort.
så om de nu ska va ett sånt jävla tjöt så se till å red ut de ist då. för ja kommer inte göra det......



ja vet vilka som är mina vänner å vilka som inte är det.
och mina vänner ni är värd mer än guld! jag älskar er så otroligt mkt tack för att ni finns och att jag har er!



Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?