Fullt upp.

Publicerat: 2010-01-22 / 11:32:45
Det har änna vart fullt upp nu...

igår så träffa jag upp Martina och hennes kille Jonas inne istan.
så tog vi en fika och sedan gick vi lite i affärer, fick köpt tre dräggel hakklappar till bäbben också.
sen mötte jag upp Lollo . Martina óch jonas skulle på bio  så vi skilldes  åt.
nu tror ja inte att ja å Martina hinner träffas en till gång innan nån av oss föder.
så de får bli när bäbbarna har födds.
i vilket fall som helst så drog ja och Lollo och käka  å tjöta lite granna får änna ta å träffa henne lite nu för hon åker ju snart i från mej =( .
sen åkte man till frölunda till min moster å fick ytterligare gott käk, sen kolla vi lite tv sen så gick vi och la oss.
06.30 ringde väckar klockan *Suck* helt slut.
tog lite macara och åt och åkte iväg till frölunda torg till mvc till föräldragruppen.
satt där från kl 08.00 - 10.00 aja de e nyttig info iaf...

nu sitter ja å väntar på att Hanna ska  vakna å höra av sej för vi skulle antagligen träffas idag.

sen senare ikväll ska ja å Christian tydligen ut och äta med hans kusin och man.
sen så måste vi hämta korgvaggan dags att få hem den och bädda i ordning den för de känns som de e läge till det nu, korgvaggan har blandannat jag och min lillebror legat i och om ja inte minns fel så tror ja att mamma o hennes syskon också haft den när dom va små. den e iaf jätte fin...

nu är de exakt 13 dagar kvar till bf harregud va nervös ja börjar bli vill ha de över !  ! !

här är lite va folk tror att det kommer bli för kön och när dom tror den kommer ut..


Andreas Nilsson
Andreas Nilsson
2 dar efter :D 6:e feb :]
den 13 januari kl. 09:36 ·
den 13 januari kl. 11:06 ·
Thomas Renström
Thomas Renström
Den 2:e blir det, för då åker vi till Egypten.
den 13 januari kl. 11:24 ·
Petronella Sand
Petronella Sand
1. På min födelsedag:) en flicka
den 13 januari kl. 11:32 ·
den 13 januari kl. 11:42 ·
Emma Sjölund ✩
Emma Sjölund ✩
tror de blir en liten kille :) o att han kommer de 7:de :) puss
den 13 januari kl. 11:48 ·
Tony Sköld
Tony Sköld
nej det blir en tjej och den kommer komma den 1 feb :D
den 13 januari kl. 13:15 ·
Jasmin Fransson
Jasmin Fransson
hoppas det blir snart :)
innan den 4 :)
jag fyller ¨r idag :D
den 13 januari kl. 14:37 ·
Ida Bozkurt
Ida Bozkurt
kanske nästa torsdag den 21 januari, ;) vi får ses nu denna vecka. pöss
den 13 januari kl. 16:03 ·
Denice Catrin Quintero
Denice Catrin Quintero
tror de blir en liten kille men ingen bra gissning på någon datum..
den 13 januari kl. 16:03 ·
Marcus Hansson
Marcus Hansson
vaa? visste inte ens att du var med barn? Grattis! =)
Jag tror att det blir den 14 feb, och att det blir en flicka..
Sen vet jag att du kommer bli en underbar mamma :)
den 13 januari kl. 17:51 ·
Marina Sjölund
Marina Sjölund
den kommer den 6 då vi har dop för Leia å kalas för Nova, fast egentligen tror jag du kommer få någon dag tidigare :)jag tror de blir en liten tös!!
den 13 januari kl. 18:43 ·
Christina Wallin
Christina Wallin
Gissar på 5 dager efter så den 9 feb;)
den 13 januari kl. 19:18 ·
Anna LycknerLindqvist
Anna LycknerLindqvist
Det blir en Mikael o han vill komma ut den 1 Feb ♥ ♥
den 13 januari kl. 21:34 ·
Lovisa Björk
Lovisa Björk
Jag tror samma som Anna, att det blir en Mikael tror oxå den 1a lr 2a, men hoppas på typ 25e jan så jag hinner träffa pysen innan jag åker!!
den 17 januari kl. 21:28 ·
Martina Jonsson
Martina Jonsson
27-28e januari, en liten kille ^^
den 18 januari kl. 10:17 ·
Victoria Angelique Burlind
Victoria Angelique Burlind
Vikky du vet vad jag tror eller jag tror inte men vill att den kommer den 9 februari ♥ Hmm sedan tror ja att det blir en Hmm fasen vet inte Men du kan vi inte ses på Torsdag denna veckan ta en fika ? puss
tis kl. 14:01 ·
Kommentarer - 1 St
Postat av: Marie

Det blir en pojk som anländer natten till den 3:e. ;)

Skrivet den: 2010-01-24 / 11:09:38


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?