fullt ös.

Publicerat: 2010-01-29 / 09:52:16

oj oj oj , vilken riktigt äckligt illamåående jag har, fyyyyyy!!!

igår va de full rulle kan man vell säga..

börja med att ja mötte min kära "faster" Anna i stan och luncha med henne i en timme (MYS)
sen så tog jag mig till frölunda och hälsa på en snabbis hos min kära moster.
kl 16 kom Lollo och hämta mej
sen åkte vi till frölunda torg så hon fick växlat pengar där hon slängde ut en älskvärd komentar som bara ja tycker e skit roligt (hej jag har en undran) haha tycker inte ni e kul men de e typiskt min humor när spec lollo säger fel :D (nog med det) vi kolla runt lite, sen gick  vi och tog en glassdonken.

sen åkte vi till ica (gamla lp) och skulle köpt nått man kunde laga men de sluta me att både kom där i från me varsitt shampoo och balsam ist o en hårfärg till lollo.

sen åkte vi och åt på donken igen, sen åkte vi bort till min kära mormor en snabbis , och hämta insattstsen till vagnen som min älskade morbror köpt till mej, den passa perfekt och den va jätte fin <3 =)
snacka lite med mormor sen så åkte jag och Lollo hem så färga ja hennes hår och de blev mööörkt :D såg ut som mig i huvvet typ haha ja tycker de e fint iaf...

nu åker hon om 2 eländiga dagar hur ska ja klara mej i 3 månader :(?

ikväll kanske ja ska träffa Ida och ha en wii kväll med super mario :D  (mys)



Ska träffa min älskade mamma runt 12 idag också hon ska hälpa mej göra i ordning "vaggan" till bäbis =)
sen kanske vi skulle luncha <3

 

nej ingen bäbis än heller  4 dagar kvar, men kommer vell troligtvis gå över om inte marie har rätt då....

Kommentarer - 4 St
Postat av: Anonym

Som sagt , natten till den 2:a Vikky;) Håll i dig,haha

Skrivet den: 2010-01-29 / 10:00:28
Postat av: Anonym

Vad är killen då, umgås du aldrig med han??

Skrivet den: 2010-01-29 / 11:35:40
Postat av: Vikky

man får vell vara med sina kompisar också eller?

och jo de gör ja vi bor ju under samma tak.....

Skrivet den: 2010-01-29 / 11:44:35 / URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/
Postat av: Vikky

De e upp t dej har inte bett om din åsikt, vågar du inte stå för vem du är ellller,känns de lättare å skriva anonymt,

Skrivet den: 2010-01-29 / 20:15:50 / URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?