exakt 1 vecka kvar till beräknat datum.

Publicerat: 2010-01-28 / 10:12:33
nu är de exakt en vecka kvar till barnet e beräknat att komma ut.
vill bara att de är över nu ja menar ja blir bara mer å mer nervös för varje dag som går, och ja blir bara mer å mer deppigare bara gråter å gråter,men de kanske e normalt va vet ja..
igår grät ja mej till sömns med massa lugna låtar,va helt slut....



idag kl 14 ska jag in till stan och träffa faster Anna.
ta en fika eller luncha skulle vi göra, så de blir myspyss..


och nu åker min kära Lollo om 3 dagar, de känns otroligt surt,så blir hon borta i 3 långa månader, o då när hon kommer hem e redan min bäbis 3 månader, de e inte klokt:S


imorgon kommer förhoppingsvis min kära mamma hit och hjälper mej "klä" bäbiskorgen där den ska sova ,där både ja o min bror har sovit i och även andra familjemedlemar.
mamma har sytt jätte fint som ska vara om den,svårt o förklara men ska lägga upp bild på den när den e klar..
ja tycker iaf den e jätte fin...


idag är ja i vecka 39+7 alltså vecka 40...
tycker faktiskt den kan va så snäll att komma ut nu även om ja inte gått över så e ja fruktansvärt trött på detta nu...
Kommentarer - 1 St
Postat av: Anonym

Hittade dig på familjeliv =) Grattis till graviditeten :)

Skrivet den: 2010-01-28 / 12:16:23


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?