Det va längesedan.

Publicerat: 2010-01-24 / 11:01:26

igår så va de en riktig trevlig dag/kväll.
minns inte när ja skratta så mycket sist.
mamma hämtade mig hos mormor vid 16.30
så åkte vi in till heden o parkera å mötte upp Sara och Barbro .

på nått ställe där man kunnde äta, vet inte va de hette mer än att de låg typ vägg i vägg med Rosen.

så satt vi där å tjöta gammla minnen och åt gott, sen va kl helt plötsligt 20.30 så vi ville hitta på nått vi vela om va vi skulle göra rätt länge innan vi fick bästämt oss, och de stog mellan Bingo och bio men då kan man inte prata.
sen bowling men så kom vi på då e de bara mamma å sara som bowlar å biljard kan ingen haha så de sluta med att vi åkte hem till barbros bror knutte och spelade yatzy haha så mkt som vi skratta däär har man inte skrattat på länge, de behövdes!!'

nä men de ´va Jätte kul å träffa sara å barbro igen, har inte träffat dom på många år =/ de blir ju så dessvärre.

 

nu har ja precis ätit frukos ska börja ta o göra mej i ordning snart tror jag.
ska hem till min undrbara vän Mia och äta söndags middag sedan <3
o träff min älskade katt<3
nää men får ta å börja o fixa här.....

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?