Det är inget kul längre..

Publicerat: 2010-01-12 / 10:26:07
det är faktiskt inget kul längre,det gör bara ont hela tiden å mår almänt dåligt, å nu börjar illamååendet ta i sig i all storm igen..
ja vill inte mer, de går så otroligt långsamt nu när allting redan varit både mammas födelsedag i oktober,min födelsedag november,julafton,morfars födelsedag och nyprsafton å sen mosters födelsedag i januari.
nu har ju allt varit å drf går tiden extra långsamt ,
ska inte förvåna mej att ja kommer gå över max tid också ,de ska bara fattas.




dom senaste dagarna har ja saknat min mamma extremt mycket =(....
kanju inte åka å hälsa på henne heller för hon bor inte hemma längre på 2 månader tack vare att dom renoverar badrummerna så hon bor hos min anna's pappa Hans mitt ut i ingenting i torslanda så dit e de inte lätt å ta sej..
meen men :(


ååå va ja vill ha ett badkaaar de e det enda min
rygg å höfter lättar utav en stund.....
Kommentarer - 1 St
Postat av: Milliez ♥ Blivande 3-barnsmamma

Ja denna bebis var planerad, även om man blir lite chockad när man ser plusset :)



Ja alltså det känns inget speciellt faktiskt.



Nä vi brukar åka på semester till ett ställe utanför göteborg. Sen så brukar vi ta en tur in till göteborg och gå på liseberg och sen göra stan :)

Skrivet den: 2010-01-13 / 06:17:42 / URL: http://milliez.nu


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?