dåligt med skrivande nu de sista. så nu blir de ett långt inlägg...

Publicerat: 2010-01-19 / 10:27:57
dåligt med skrivande nu de sista. så nu blir de ett långt inlägg...


ja då får ja ju skriva va som hänt från fredag-måndag nu då ioch med att ja inte uppdaterat min blogg för ja ej haft möjligheten till det.

Fredagen börja med att ja åkt till frölunda torg runt 11.30 tiden och gick å köpte en ny hårfärg för mitt hår behövs verkligen färgas har sån utväxkt.
sen promenerade ja en riktig härlig långpromenad från frölunda torg till beryllgatan för ja hade tänk att kolla in i mammas lägenhet å se hur långt dom kommit med renoveringen, men då hade dom satt dit ett extra lås så ja kom inte in. men tur va vell de för i samma sekund så ringde min underbara moster så ja trippa tvärs över gården och hem till henne istället å satt å tjöta lite.

sen körde dom mig ner till fiskebäck till mormor o morfar dä min lillebror va. sen kom moster dit också så åt vi sen åkte ja mormor å moster iväg till sisjön å köpte lite blommor. och så stanna vi inne på den största willys dom byggt jäklar va stor den va, så köpte vi lite fredags mys , sen åkte vi tillbaka till mormor å kolla på postkodsmiljonären och lets dance, får tillläga att ja tycker att rätt person åkte ut för hon va så tråkig.

sen va kl närmare halv 12 på kvällen så ja åkte med min moster å sov över i mitt gamla kära rum.
sov jätte gott :)

lördag såg ut så som så här...

runt 11.30 så gick ja från min moster och ove kännde för att gå en promenad, så ja gick från beryllgatan ner till fiskebäck till mormor och morfar för ja vill träffa dom  å min bror igen.
i och med att de e tung å halt å jobbigt å gå nu så tog de dubbeltlångt tid brukar gå på en kvart annars den vägen men nu tog det 45-50 minuter men de va de värt. =)
blev ytterligare en hel dag hos mormor o morfar me god mat och härligt sällskap va mkt mysigt.
sen vid 20.30 tiden kanske kl va så kom Dyggs å hämta mej (annas pojkvän) så åkte vi till gunilla (annas mammma) så satt vi där å prata och åt glass och kolla lite tv till kl va närmare tolv tror jag, sen åkte vi hem till anna å dyggs å satte oss å börja kolla på en film men ingen orka kolla klart för alla däckade istället.
gud hörde inte ett ljud ifrån lilla isabella när ja sov där hoppas ja också får ett sånt lugnt barn :D.


Söndag - söndagen vaknade vid vid halv 12 kanske fy va härligt de va att få sova ut även om ja vakna från å till hela natten å morgonen, men de behövdes verkligen.
så drack vi tee och kaffe sen va ja hela dagen /kvällen hos dom så kom mamma och hämta mej kl 20.15 när hon slutat så släppte hon mej vid beryll igen  hos moster för hon ringde å fråga om ja ville komma dit å de ville ja ju så när ja kom dit så kolla vi på en annan del av köping (UNDERBART) man blir så otroligt glad av att se dom ahahah, sen så kolla vi på wallander filmen.
sen va de god natt för ja va helt slut.

måndagen - vakna upp  mormor h'mta mej och moster körde mej till frölunda torg till mvc.
de tog en timma den gången för att hon ville göra en "utredning" va ja ville att de skulle stå i papprena som man ska ha me sej till bb när de e dags, ja sa att ja ville att de skulle stå att ja ville ha alla bedövningar så fort som, möjligt haha.
sen så lyssna hon på hjärtat å de låg ungefär på 145 tror ja de va.
och måttet på magen va 37 eller 38 sa hon.
sen vid 14 tiden när ja va klar kom mia och hämta mej så åkte vi och åt lunch, sen hyrde vi film
patrik 1,5 haha den va faktiskt rolig.
sen så gosa ja me min älskade katt avalon <3
sen vid typ 20.30 så kom christian och hämta mej så åkte vi hem 
sen va ja helt slut så la mej men kollade på paradise hotell innan så klart. sen slockna ja så gott..


så min vecka å helg har varit rätt fullt upp..


å i dag ska jag nog träffa Martina en sväng, sen kl 16.30 får ja bege mej hem igen för vi ska till bb å gå en rundtur.

sen ska vi ´stor handla.. så de blir nog fullt upp idag med :)
Kommentarer - 2 St
Postat av: Helena

joda det kom fram :) adda mig på msn om du vill :) sverigehelena[email protected]

Skrivet den: 2010-01-19 / 10:40:26 / URL: http://metrobloggen.se/helenanilsson
Postat av: Helena

skrev fel :P menade



sverigehelena[email protected]

Skrivet den: 2010-01-19 / 11:15:22 / URL: http://metrobloggen.se/helenanilsson


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?