Bakat.

Publicerat: 2010-01-08 / 14:27:03
Fick mig ett bakrusoch blev så otroooooligt sugen på kladdkaka när jag såg att Martina hade bakat kladdkaka och lagt upp en bild på de.

hade egentligen ingen ork för ja har så ont i magen , men ja va så sugen så ja va bara tvungen så nu e min kladdkaka också färdig så nu lägger ja upp en bild ja också :D

så kan ja å martina sitta å njuta av våra underbara kladdkakor :D



Och här är de
underbara resultatet bara grääääddden som fattas :D

8 januari 2010 kl 14.00  fick jag ett bakrus,tack vare martina å här är resultatet :D
Kommentarer - 2 St
Postat av: Milliez ♥ Bilvande 3 - barnsmamma

Ja men det är klart jag vet vart göteborg ligger. brukade jämt åka dit förr :)



Den 27 aug som det ser ut nu. Men det kan ju ändras. Nej vet inte all vad det är. Har bara vetat om det i en vecka eller så :)



Jag är 22år och fyller 23 i sommar :)

Skrivet den: 2010-01-08 / 18:49:39 / URL: http://milliez.nu
Postat av: Martina

Haha vad söt du är xD ja nu kan vi smaska på våra kladdkakor men grädden kan ju faktiskt kvitta för min del :P

Tycker du kanske ska ringa in till förlossningen så de får kolla på dig så du inte är öppen eller nåt eftersom du har så ont i magen menar ja :S

Puss

Skrivet den: 2010-01-08 / 21:48:23 / URL: http://hallonmuffin.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?