Tlött,Tlött,Tlööööttt...

Publicerat: 2010-02-01 / 10:21:57
igår så va vi ju och stor handlade, sen packa jag upp alla varorna och Chrsitian stack och körde mma.
sen efter de la jag mej i soffan va helt slut, vila typ hela dagen/kvällen.
sen kollade jag på en annan del av köping som vanligt haha (Underbaart)
sen vid 21.30 kom Syster mums och hämta mej (Ida)
så åkte vi bort till 4-gott och köpte en massa godis.
sen åkte vi hem till mej hon hade tagit med sitt wii så vi satt och körde tills klockan var 01.15
shiiit de är livsfarligt att spela sånt fattar inte hur tiden kan gå så otroligt snabbt, de känndes som vi bara spelat i någon timma...
aa i vilket fall som helst så blev både ja å Ida helt slut så hon åkte hem och jag gick och la mej breve min sjuka sambo, han fick ringa och sjukskriva sej igår för han inte mådde bra, han gick och la sej i går vid 20.00 och sover ännu och kl är 10.14 så han har sovit väldigt många timmar, men de behöver han....


shhit va vitt det är ute de är inte klokt.
ska vara på mvc kl 14.00 idag om någon kan köra mej dvs för ja vågar inte sätta mig själv på vagnen nu när de bara är 3dagar kvar och jag har känningar ,nee vet inte va ja skulle göra ifall de skulle börja sätta igång på spårvagnen och jag är själv. okej om man gått igenom en graviditet och förlossning innan men inte när man är själv ..

får se hur dagen fortsätter sedan :)


jag och min syster mums<3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?