tiden går så fort.

Publicerat: 2010-02-15 / 10:14:57
Tiden går so fort Saga är redan en vecka och 1 dag gammal.
de känns som de va igår hon kom ut ju..
hur som helst fyllde hon 1 vecka på alla hjärtans dag, som vi firade med att först kom Magnus och anna och deras söta dotter nelly och kollade på saga =)  så fick vi en jätte söt boddy och byxor av dom (jätte gulligt)

sen så brassa vi ner runt 14.30 till onsala för ja ville till pappa o farmors grav för ja ville visa min underbara dotter =/ e så jävla ledsen över att dom inte får vara med och se henne växa upp, men ja vet att dom e med oss ändå =/ ....

sen åkte vi till min farbror krille och anna och kusinerna o visa upp henne och blev bjudna på god lassange, vi fick en jätte gullig nalle och en boddy och en ängel som hon ska ha vid sin säng=)

sen vid 21 tiden så satte vi på en film sofia o danne kom hit å kolla, va meningen att vi skulle ätit middag ihop å haft riktigt mysigt men de blev sent så de blev bara chips, men får ta de en annan dag .
filmen var faktiskt rätt rolig , den handla om 4 par som åkte till hawaii och va tvungna att gå i par terapi även om dom inte ville om dom inte ville de så skulle dom få åka där i från.. :P
Fick även ett smyckeskrin och min första tand och min förstahårlock askar av sofia och danne jätte gulligt,,



sen fick ja massage av christian med massage olja å ja kan bara säga att de behövdes verkligen för min rygg e verkligen inte bra nu =/..



ja martina ringde mej igår också föressten blev jätte glad.
hon låg fortfarande kvar på bb med novalee hon födde ju en dag efter mej.
men de e skönt å höra att dom mådde bra..


jaha ja då va de ny dag.

de kommer va lika fullt upp.
ska dricka upp mitt tee och ta på Saga kläder så ska vi gå ner å köpa kaffe för de e slut och lite saker man kan bjuda på för allt har tagit slut.
sen kommer de komma mkt folk idag också..
e helt slut haha , ja de e vell så de e när man fåt ett underverk alla vill se :P


får skriva mer sen när ja har tid...



Saga i snön brevid sin Morfars och gamle-farmors grav <3


Saga i snön brevid min pappa och farmors grav <3 -=/
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?