suger nu..

Publicerat: 2010-02-03 / 10:50:27
Detta suger nu faktiskt de e inte kul alls att vara gravid längre,nu e de en dag till beräknat men tror knappast jag kommer föda imorgon, jag hoppades verkligen att Marie skulle haft rätt hon gissa ju natten till den 2 men icke nån bebis då inte... :p

i förrgår va vi hos barnmorskan troligen för sista gången.
mätte magen och lyssna på hjärt ljud som låg på 120 och måttet på magen var 37 =)
men allt såg bra ut ....
sen åkte vi en snabbis till ikea, sen hände det inte mkt mer..


igår va ja inne i stan med hanna och luncha och kolla lite affärer, fick en jätte fin present till bäbis av henne ett påslakan kitt med nallepuh och hans vönner när dom är bäbisar som man ska ha i spjälsängen , de tyckte ja va jätte br present blev jätte glad :)

sen på kvällen så gick jag och min christian på vipp bio på snabba casch, den va faktiskt bra men för mkt blod för mej e ju så känslig :P
sen decka ja totalt...


idag får ja se hur dagen bär av .. skriver mer sen eller imorgon..
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?