Ligger med min tös på soffan..

Publicerat: 2010-02-12 / 10:25:35
nu e de redan 5 dagar sen min fina flicka kom til världen..
de e fortfarande så himla overkligt..
är hon verkligen min ? kommer hon i från mej.. ja har blivit sjuk,tänk att jag har kunnat gjort nått sånt vackert.
kunde inte få nått finare här i världen!


hon är jätte snäll hon bara gnäller lite när hon e hungrig, o när man lägger henne på skötbordet då blir hon jätte lesden min lilla tös..

vill även säga att min vän Martina som skulle haft 23 jan fick en liten tös (Novalee) dagen efter Saga kom ut alltså 8de feb.
jag skojja me martina å sa att de kommer sluta med att vi får samma dag, hade nästan rätt en dag i mellan dom:)
e sjukt glad för våran skull martina!!!


i helgen ska vi nog ta imot lite besök för alla vill ju se mitt undervrek..

får skriva mer sen för nu e mitt lilla hjärta hungrig....
Kommentarer - 1 St
Postat av: Anonym

Va hglad jag är för er!!! =)

Skrivet den: 2010-02-12 / 11:52:30


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?