ingen e gladare än jag.

Publicerat: 2010-02-13 / 12:02:42
jag fattar inte de än jag har fått världens finaste dotter och hon är så underbar, jag älskar henne så mycket, kunde aldrig tänka mej att de skulle va så här underbart , nu förstår ja när folk säger att man förstår aldrig förens man blivit mamma, men de gör jag nu...

hon ligger och kollar hela tiden och är jätte med..


igår fredag tog ja Saga och gick ut och promenerade i en timme, lyckades dessutom gå vilse, men hem kom jag iaf :P senare på kvällen kom Malin och Ted för att kolla på Saga, sen var ja helt slut så jag somna..

idag blir det fullt upp hela dagen..

har precis ätit frukost, ska hoppa in i duschen sen.
sen kommer Danne och ska kolla på saga en snabbis, sen kommer även Christian ena faster o man för att kolla på henne , de e så många som vill se henne.
 sen kl 16 är vi bjudna till min mormor o morfar på middag med lilla Saga, sen får vi se om min mamma kommer dit eller hem till oss sen för hon saknar Saga , och jag saknar henne o min lille bror, så de blir fullt upp hela dagen
ja vet en som kommer vara helt slut sen å de e jag och saga med hoppas jag..


nä nu får ja vell ta mej samman o hoppa in i duschen innan folket börjar droppa in.. skriver mer sedan eller i morgon..
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?