Helgen..

Publicerat: 2010-02-28 / 10:41:15
Helgen har varit helt lugn för min och Sagas del.

i fredags var jag och Saga med min mormor,morfar och min moster hos min mormors bror som fyllde år så vi va där på en fika å gratta han.

innan de va jag på Bvc med Saga min mormor följde med oss dit.
hon hade växt på bra med vikten första gången vi va där (16/2-2010) när hon va 9 dagar vägde hon 3835 och i fredags (26/2-2010) vägde hon 4280 så de va bra :)

sen va vi hemma runt 20 jag och Saga så kollade vi på film hela familjen Christian,jag och Saga kollade på bröllopsfotografen... sen gick ja o la mej för ja va helt slut körd..

lördags gjorde ja å Saga inte ett skit heller vilade mest...


idag vet ja inte va som händer men antar att de blir lugnt idag med för vi e rätt trötta...

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?