fullt upp..

Publicerat: 2010-02-14 / 09:43:18
igår (lördag) var de fullt upp och då menar ja verkligen fullt upp.

gick upp när kl var närmar 11.00 gav Saga mat, och åt själv frukost sen hoppa ja in i duschen och när ja var klar så va kl närmare 12.00 sen runt 12.30 kom finkel sen 13.00 kom även Danne och Sofia för att se på mitt underverk :)

sen kl 14 så kom även Christians ena moster och man..

sen när alla hade gått så va de bara till att ge Saga mat igen och ta på henne rehjält med kläder, för vi hade bestämt att ta en liten promenad i hamnen i fiskebäck så vi kom ut lite å får lite miljö byte..hade dock inte vagnen med oss så de gick inte att gå så långt..

kl 16.00 åkte vi till min mormor och morfar där även min mamma och bror var, vi blev bjudna på mat köttfärsgrotta och potatis med brunsås (Gott).. och efträtt...

sen kom min morfars ena gulliga stora syster och gratta oss till Saga fick en jätte fin go filt till henne, (behövdes)

sen kom Heidi och min yngsta kusin Hanna ner och ville se henne, även min underbara Morbror kom ner och fika med oss sen..

sen kom även min moster och man och kolla en snabbis på henne ..

så de va verkligen fullt hela lördagen va helt slut när ja kom hem :P men de e vell så det är och vara mamma :P

Min vackra dotter Saga <3 på bb.



idag blir de nog också rätt fullt upp, först kommer Magnus och Anna med deras dotter och fikar för att kolla på Saga, sen runt 14.30 ska vi  ner till Pappa och Farmors grav för ja vill "visa upp" lr hur man ska säga min dotter ioch med att dom aldrig får uppleva henne på samma sett :'(



sen när vi ändå är i onsala så ska vii åka vägen förbi min farbror och Anna och kusiner så dom får se henne..
sen blir de att åka hem och göra de lite mysigt för vi ska ha en god middag och kolla på nån film med Danne och Sofia....



lägger upp någon bild på min tös nu också.....
<3min vackra dotter på bb <3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?