dagen är här.

Publicerat: 2010-02-04 / 09:57:26
Dagen för beräknad förlossning är här.
inget har hänt ännu och de gör mej nere vill bara få ut H*n det är jävligt jobbigt nu.
men den har ju hela dan o kvällen på sej iof ,men får se om den har tänkt och plåga mej ett tag till som ja tror att den kommer göra.
max en vecka säger ja bara ja beeeer ,
gör så att ja inte går över mer en de det är max..
ja orkar verkligen inte.


igår va en riktigt riktig depp dag, bara gräät  å grät å grät, ja va så jävla ledsen så att jag bad mamma möta upp mig så ja åkte med henne ut till torslanda till hans ville inte va själv, men fick dock hängt med christian när han sklle träna men kännde bara att ja ville träffa mamma lite, hon  fick mig lugn ett tag iaf sen över tog tårarna igen.

christian hämta upp mig vid 18.30 typ så åkte vi hem så laga han mat så kollade vi på efterlyst sen drog vi på e n film. ja såg iaf dom första 40 minutrarna sen hade ja somnat som vanligt..


idag skulle ja egentligen mött lina men hade helt å hållet glömt av de:( får göra de en annan dag snarast...


men  idag vet ja inte Vasom händer. hoppas dock att de blir att man får åka till bb men de e inte värt att ta de förgivet...

skriver mer sen lr imorgon.
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?