å nu snöar de oxå :S

Publicerat: 2010-02-16 / 09:59:36

visst de e fint med liggande snö men nu tycker jag att de räcker...


igår va de som vanligt fullt ös.

mamma kom runt 12 tiden vi gick ut och gick en promenad med Saga.

sen kl 13 kom även Christians kusin och hennes man och kolla på våran lilla tjej.
och även kl 14.00 kom Stefanie och Petra och kolla på henne, fick massa fina saker av alla idag också.

sen åkte mamma,stefanie och petra runt 16.00 å då va ja helt slut , jag ammade Saga lite sen somna hon och då passade ja på att gå o lägga mej ett tag så ja sov vell från kl 19 -21 och de va tur att ja gjorde det säger ja bara för Saga har varit vaken hela natten och bara gråtit för hon haft så ont i magen, min lilla docka de gör ont i mej när hon blir så fruktansvärt ledsen.


men nu ligger hon och sover i mitt knä hoppas på en bättre natt i natt..



ska försöka komma iväg o köpa en mjölkbröstpump idag med för ja har mer mjöölk än va en ko har.


sen ska ja o sofia antagligegn ut och gå med Saga om de inte e allt för mkt snö då..


skriver mer sen....

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?