tiden tickar på..

Publicerat: 2009-11-18 / 13:22:49
Jag fattar inte att tider tickar på så snabbt som den gör ändå, det var ju nyss sommar? och om en vecka fyllar ja helt plötsligt 21. =S
Och sen är det julafton :S ja händer inte riktigt med...
Tycker ju att man fyller år hela tiden...
Ja har börjat känna julstämmningen nu iaf, ååå va ja längtar efter att få sätta upp ljusstakarna och pynta lite här hemma och göra lussebullar och peppakakor å lyssna på julmusiken, ååå va ja längtar !!!
har dessutom redan hunnit köpa alla julklappar.
Har köpt till alla utom till Christian, eller ja har en julklapp till honom en så länge.
Sen vet ja exakt va ja ska köpa till han för en gång skull tror jag, får hoppas de duger till herrn.
Annars brukar de va skitsvårt å köpa till killar tycker ja de enklaste och köpa är ju parfym eller kläder men hur kul är de egentligen?, aa detta året blir de inte kläder å parfym till han iaf, får vell se va han tycker om sina klappar.
får vänta ett par veckor när tiden är inne i december att baka peppakakor och lussebullar iaf, får nog göra de en dag me lillebror och en dag med Sofia :D
ja älskar verkligen julen lr aa iaf julstämningen och dofterna på julen och kalleanka , nu längtar ja verkligen . har dessutom redan slått in alla julklappar ja älskar å köpa julklappar är alltid tidig med sånt...
nog pratat om julen :P.


denna gången fyller jag på en onsdag, vet inte va ja ska hitta på ,på min födelsedag blir nog inget speciellt, men lördagen den 28de tänkte jag ha fika och tårta här hemma för dom närmaste..sen på kvällen kanske man hittar på något kul? =) får vell se va som händer..

resten av denna veckan vet ja inte riktigt vad som händer mer än att ja ska va barnvakt åt lillebror idag från 15.30 till kvällen , mamma jobbar ju .. men får vell se va för mys man hittar på...=)

längtar efter juleenjulgrAan
myyys
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?