Onsdag- Födelsedagsdagen=)

Publicerat: 2009-11-26 / 09:56:50
Dagensåg ut som så här, jag vakna runt kl 9.00 gick upp å åt frukost och la mej i ´soffan och väntade på att vååra bästa år skulle börja...kolla på de så ringde mamma och gratta mej så hämta hon upp mej 11.30 så åktte vi in till stan å kolla så fick jag ett par stövlar och en jacka<3 jätte dyra presenter fick jätte dåligt samvete men blev jätte glad iaf va jätte fina presenter.=)
sen lunchade vi och sprang till mango och hälsa på faster Anna som jobbar där.
sen åkte vi till frölunda torg och handlade bakelse och åkte hem och fika, fan så mkt som telen har pipit har den nog
aldrig gjort soom den gjorde igår, och så mkt gratulatiioner som man fick på facebook igår de trodde ja aldrig men de va gulligt att så många skrev :)
sen åkte mamma hem vi 18.30 ungefär.
ja fick köpt dop present till min lilla guddotter igår med:)
sen så fick ja så jävlans ont på kvällen så ja blev liggandes på soffan med starka smärtor i ryggen, a egentligen menat att sofia,jag,christian å danne skulle dratt iväg på kvällen och spelat bingo haha men de kommer fler chanser, ist fick ja kvällsmat med tända ljus och en jätte fin present av christian , fick ett presentkort till en studio och sjunga in min egna låt, va jätte fin present men frågan är kommer ja ha tillräckligt med mod,de återstår å se :P
men de va en mysig födelsedag iaf, och tack
alla.

idag ska jag träffa viccy ,sen ska ja träffa upp sofia i stan å även min kusin helen så ska vi på smink party, sen blir de å handla inför kalset till lördag ....


tack mamma att du tog ledigt å va en hel dag med mej igår <3
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?