Obehaglig känsla i magen.. bör jag ha det?

Publicerat: 2009-11-27 / 10:15:07
upptäckte just en sak som fick mej att få ont i magen.
bör jag ha det eller överreagerar ja bara?
är de värt att ta upp det? svar = nej det är det inte, vill inte skapa intriger om de bara är hjärnspöken som tar över, va vet ja men  de satte faktiskt igång tankarna när ja såg det...
jag hoppas verkligen det inte är så för det är en av dom största mardrömmarna man kan råka ut för i ett förhållande.
jag hoppas och tror att de inte är så, men tycker ändå de e konstigt .
aa ja vet inte är förvirrad och blev rätt nere nu, men ska ta de me en nypa salt och försöka att inte tänka på det och haka upp mej på det... behöver lugn och ro....nog snackat om det...



gårdagen skulle ja egentligen träffat Viccy kl 14 i stan men dom va å borra i hennes lägenhet och drog ut på tiden så vi får helt enkelt bestämma en annan passande dag.
mötte upp
Sofia kl 16:00 i stan och vandra bort mot domkyrkan och mötte upp min pappas kusin Helen så drog vi till Bamboo och åt, dom är riktiga skräck ödlor där så otrevliga mot sina kunder å försöker lura en på pengar haha dom är inte kloka...

kl 19 skulle vi på smink party fick testa olika krämer och smink produkter ,huden va alldleles len som de alltid blir av dom produkterna =) men de va en trevlig kväll, skulle dock hunnit med att både handla inför lördagen och bakkat, men men får mer å göra idag istället inget mer med det...
men de va en mysig kväll igår iaf =)


kommer ha fullt upp idag ,kommer vara helt slut i morgon när alla kommer , men men :P
Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?