så e man sjuk också...

Publicerat: 2009-05-25 / 18:30:55
å så åker man på att bli sjuk också , när ska de ta slut? kan man inte bara få vara frisk och lycklig? visserligen är jag det men att man ska åka på öroninflamation och sånt de tycker man inte att man ska behöva vara värd.

just nu e livet rätt rörigt... bråkar väldigt mkt med min mamma, vi är så lika drf klarar vi inte av varann, ingen ger sej , men hon verkar få dåligt samvete varje gång efter de händer nåt de låter så på hennes sms att hon verkligen får dåligt samvete. vi e så lika med saker drf smäller det. men de är ju fr vi älskar varann så mkt de blir så..
de komme lösa sej , just nu mår varken ja lr hon bra heller , drf tar vi ut de på varanndra ...

kan jag bara få bli frisk å nya krafter så klagar jag inte vill bara må bra...

Kommentarer - 0 St


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?